1st Blog Kita Attack...HEHE!!!!

on Friday, April 2, 2010



Aku baru je men blog...tapi follower dah 11 orang..bangga jugak laa..terima kasih daun keladi kepada follower2 aku..kowang memang best sesangat la...enjoy berblog!!Tapi dalam banyak2 follower mesti la aku nak 'tembak' sowang kan...Untuk 3rd post nie...demi 'menghormati' kejujuran mereka yang follow,aku gantikan post jam unik dengan....hehe....

Sasaran 1st kali nie blog dengan tajuk

Ajwin Ajeera

Kat atas 2 gambar cik punya blog....Cik Ajwin

Ajwin nie bak kata kolum About Me die la...xpandai sangat buat keja umah..haha..tapi pandai masak n menjerit..yahh..aku rasa kualiti tu patut ada pada setiap pempuan bakal bergelar ibu(ada gak pempuan x kawin2)...Nape aku tertarik nak komen si Awin nie?Ada sebabnyer....

  1. Muka Cik Ajwin nie sebijik muka member aku kat taman 2..alahai..ngatkan die, rupenye x..haha
  2. Follower Cik Ajwin nie da seribu lebey dah...wah3!!!tapi aku x kisah sgt..follower sikit pun,janji kita ssemua bersatu..yeehaaa!!
  3. Blog die simple tapi banyak info tentang aktiviti die hari-hari dan info-info lain,aku pun tengah belajar nak menulis blog info...bolehkah?
  4. Last sekali,sebab aku nak mintak Cik Ajwin blanja..haha..gurau je la Cik Ajwin...trimas sebab sudi follow blog jam yang kecik nie..haha
Kat bawah nie aku kasik link blog Cik Ajwin
http://ajwinajeera.blogspot.com/

Sekali g gua ucap banyak2 telima kasih sama lu olang yang follow up blog gua, gua still learning ma...ada salah lu olang tegul2 la ya..tanpa lu olang blog gua sunyi sepi looo..haiyaaa..

Dah terjah blog pertama,kita kasik terjah blog kedua lak..haha..nantikan..

Dah2...g semayang zohor lorh...haha

9 comments:

Farah-Izzaty said...

hahaha... aku ingat pehal la dgn arnab tu.. =P

Jam,minit,saat.... said...

arnab 2 nak perang r 2..haha

Ajwin Ajeera said...

haha ala segannyaaaa
haha btw thanks yek..terharu kite.:)

Jam,minit,saat.... said...

haha..demi follower2 tercinta...:)

nich said...

follower da makin ramai ney.. so kena la rajen2 update blog ye cik bladehawk..

Jam,minit,saat.... said...

sudah update pun..hehe...horological Machine

Aus MeLankoLik said...

ajwin dah follow kau , habisla.
femes tu .

Jam,minit,saat.... said...

aus..aku beginner g..x up cam ko g..ajar la sama aku yea..hehe

cik yuyu said...

thks sudi tinggal kan pesanan anda
keruang shOut bOx cik yuyu iye..
pape pOn welcOme tO the blOgger!! =)
jgn lupe fOllOw cik yuyu k..
;-)

Post a Comment